Horní menu

     Týden od 30.3.  - 3.4.

Matematika:

  • nový pracovní sešit- fialový str. 9-11
  • velký Matýsek str.14-15

 

HRAVÁ MATEMATIKA – ZAŽENEME NUDU - ŽÁCI PLNÍ ÚKOLY SAMI

- vymysli 10 příkladů s výsledkem 9

  • - udělej „houpačky“ s číslem 10 (jak můžeme rozložit číslo deset)
  • zkus napočítat po dvou do deseti /vezmi si na to pastelky, rozlož si je po dvou/ 2,4,6,8,10

 

- kolik je dnů v týdnu  ____

-řekni název nějaké pohádky, kde je číslo   Kolik pohádek tě napadne?

-  kolik máme ročních období ___

kolik máte doma (na dvoře) zvířátek ____

 

 Mám správně vypočítané příklady?

  0+ 5 – 2 +1 -3 +6 – 3 = 4 

 10 – 5 - 5 +10 – 10 + 5 = 10

 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 8

 7 – 5 + 6 – 4 + 4 + 2 = 9

 

  • Dovedeš přečíst tato čísla?

 napočítej tolik kamínků, nakresli tolik čárek nebo koleček

17, 15, 11, 18. 19, 20, 13, 16, 14, 12

  • Víš, které číslo je nejmenší, největší, dovedeš je seřadit podle velikosti?

 

  • Zkus namalovat 10 korun pomocí penízků. / Matýsek/  Jak to uděláš?

Zkus namalovat 15 korun.   Jak to uděláš?

Zkus namalovat 14 (16, 18..) korun, zvládneš to?

 

  • A teď něco pro „koumáky“

Sněhurka a trpaslíci šli do lesa. Všichni měli roušky, Kejchala nechali doma, protože má rýmu. V lese viděli zajíce Zajdu a Hajdu, jak běží po louce. Na stromě seděla veverka Zrzečka a přeskakovala ze stromu na strom. Nad hlavou jim přeletěla sojka, ta všechno sleduje a kontroluje. Sněhurka sbírala podběl, to je léčivá bylinka. Trpaslíci sbírali šišky na topení. Šišek bylo více než 9, ale méně než 11.

 

 

 Kolik osob bylo v lese? (trpaslíky počítáme jako osoby)

  • Kolik z toho bylo trpaslíků?
  • Kolik to je dohromady?
  • Kolik viděli v lese zvířátek?
  • Kdo šel? Kdo běžel?                 Kdo skákal?                          Kdo letěl?
  • Co dělala Sněhurka v lese? Znáš nějaké jiné léčivé bylinky?
  • Kolik nasbírali trpaslíci šišek?

 

 

 Český jazyk: str. 53-54, čtení s porozuměním, plnit úkoly u puntíků

                           - čtení vlastní četby

                          - písanka str.23 – 26

                          - zkoušejte dětem diktovat krátká slova z písmen, která znají v psací podobě

                          - mohou se pokusit skládat krátké věty a napsat psacím písmem (pomůže Písanka)

                 

Prvouka: str.51

   Přeji vám pevné nervy. Děkuji moc za spolupráci, zaslané fotografie a obrázky. V této nelehké situaci mě moc potěšily.

   Přeji hezký den a pevné zdraví

                                                      Hašková

   

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Týden od 23.3. do 27.3.2020

 

Matematika:    při počítání je možné používat víčka od pet lahví

-        nový pracovní sešit- fialový str. 6-8

-        velký Matýsek str.10-13

odkaz na procvič.   www.matyskova-matematika.cz

 Český jazyk: str. 50-52, čtení s porozuměním, plnit úkoly u puntíků

                          - procvičovat hlasité čtení a čtení s porozuměním, děti by už měly číst celá slova a celé

                            věty

                           - na doplnění četby jsou vhodné i dětské časopisy př. Sluníčko, kde děti doplňují, kreslí 

                            a mohou si něco vyrobit  

                            - bylo by dobré, kdyby dětičky četly každý den alespoň chviličku          

                          - písanka str.19 - 22

                 

Prvouka: str.50

 Byla bych moc ráda, kdybyste mě informovali, jak s mrňousky zvládáte a zda vám toto množství, které zasílám, vyhovuje. Budu ráda za vaše názory a postřehy. Rozhodně nechci přetěžovat ani vás, ani prvňáčky.  Děkuji moc za spolupráci.

   Přeji hezký den Hašková

________________________________________________________________________________

 

Vážení rodiče,

učivo, které by měli žáci zvládnout, bude rozděleno po týdnech. Nové informace budete dostávat vždy v pondělí. Posílám učivo na období 16.3. – 20.3. 2020

Matematika: - opakovat a upevňovat sčítání a odčítání bez prstů do 10

  • dokončení modrého pracovního sešitu ( opakování )
  • nový pracovní sešit- fialový str. 1-5
  • velký Matýsek str.7-9

odkaz na procvič.   www.matika.in

Český jazyk: str. 46 - 49, čtení s porozuměním, plnit úkoly u puntíků

                         -procvičovat hlasité čtení a čtení s porozuměním

                         - písanka str.16 –18 odkaz na psaní písmen

                         www.yotube.com/ channel/UCUhhU9Da3VNne1zuapVjKA

Prvouka: str.47,48

Angličtina: opakování a procvičování učiva

Přeji vám pevné nervy a hlavně to nejdůležitější – zdraví.

 

Učivo na týden 23.3. - 27.3.

Matematika:    při počítání je možné používat víčka od pet lahví

  • nový pracovní sešit- fialový str. 6-8
  • velký Matýsek str.10-13

odkaz na procvič.   www.matyskova-matematika.cz

 Český jazyk: str. 50-52, čtení s porozuměním, plnit úkoly u puntíků

                          - procvičovat hlasité čtení a čtení s porozuměním, děti by už měly číst celá slova a 

                             celé  věty

                           - na doplnění četby jsou vhodné i dětské časopisy př. Sluníčko, kde děti doplňují, 

                              kreslí a mohou si něco vyrobit  

                            - bylo by dobré, kdyby dětičky četly každý den alespoň chviličku          

                          - písanka str.19 - 22

                 

Prvouka: str.50

 Byla bych moc ráda, kdybyste mě informovali, jak s mrňousky zvládáte a zda vám toto množství, které zasílám, vyhovuje. Budu ráda za vaše názory a postřehy. Rozhodně nechci přetěžovat ani vás, ani prvňáčky

  Děkuji moc za spolupráci.

   Přeji hezký den Hašková