Horní menu

Fulltextové vyhledávání

Kalendář

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 1 2
ŠKOLNÍ PLES
3
4
Divadlo Jihlava (odjezd 8:30) - celý I. stupeň
5 6 7
Soutěž YPEF Pelhřimov
8 9 10
11 12 13 14 15
POZNEJ VYSOČINU - soutěž Jihlava
16 17
18 19
Planeta Země - Kambodža - II. stupeň
Hasiči - VIII. třída - 13:00-13:45
20 21 22 23 24
25 26 27 28
Velikonoční prázdniny
29
Velikonoční prázdniny
30
Velikonoční prázdniny
31
Velikonoční prázdniny

Plánované akce

P Ú S Č P S N
29
Úřad práce Pelhřimov - VIII. třída
30 1 2 3 4 5
6 7
Dopravní hřiště Pelhřimov - IV. třída
8 9 10 11 12
Poznávací zájezd do Anglie - přihlášení žáci II. stupně
13
Poznávací zájezd do Anglie - přihlášení žáci II. stupně
14
Poznávací zájezd do Anglie - přihlášení žáci II. stupně
15
Poznávací zájezd do Anglie - přihlášení žáci II. stupně
16
Poznávací zájezd do Anglie - přihlášení žáci II. stupně
17
Poznávací zájezd do Anglie - přihlášení žáci II. stupně
Dopravní soutěž Pelhřimov - okresní kolo
18 19
20 21 22
Divadelní představení - 1.stupeň a 7.třída
23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
Poznávací zájezd Vídeň - 5.třída
Drobečková navigace

Úvod > Škola > Aktuálně ze ZŠ Horní Cerekev > Spolupráce se školami

Spolupráce se školami



Přelom května a června 2022 byl ve znamení návštěv našich partnerských škol (ZŠ Batelov, ZŠ Počátky, ZŠ Nový Rychnov, ZŠ Častrov a MŠ Horní Cerekev), kdy se žáci těchto škol se svými učiteli seznámili s prostorami a pomůckami našich odborných učeben pořízených v rámci projektu IROP. Celkem devadesát žáků a jedenáct pedagogů tak strávilo vyučovací blok v učebně fyziky a ICT/žákovské soupravy, robotika, nebo v učebně přírodopisu/mikroskopování, nebo v učebně cizích jazyků/využití tabletů při výuce. Naši učitelé předvedli ukázkové hodiny za použití vybavení, kterým na těchto školách nedisponují, nebo disponují v menší míře. Spolupráce bude pokračovat také v dalším školním roce. Více fotografií ze všech pěti návštěv ve fotogalerii (po kliknutí na obrázek):

titulka.jpg

logo.jpg

*************************************************************************************************************

1.jpg